نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7937
-
الف
+

با «آرام جعفری» بازیگر سریال «پرواز در حباب» بیشتر آشنا شوید+تصویر

در این گزارش با «آرام جعفری» بازیگر سریال در حال نشر «پرواز در حباب» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «آرام جعفری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، زاده ۲۲ دلو/بهمن ۱۳۵۹ هجری خورشیدی در تهران است.

آرام جعفری دارای مدرک ماستری در رشته نقاشی گرافیک و همچنین مدرک لیسانس کارگردانی بازیگری است.او کار بازیگری را از مکتب هنر و ادبیات صدا و سیمای ایران شروع کرده است، در پانزده سالگی شاگرد حمید سمندریان بوده است و اولین کار تیاتر خود را با او تجربه کرده است.

او با سریال «خارج از حصار» برای اولین بار در قاب تلویزیون ظاهر شد و پس از آن در سریالهای «میگی نه نگاه کن»، «زیر آسمان شهر» و «دختران» به ایفای نقش پرداخت. 

آرام جعفری با بازی در سریال زیر آسمان شهر که از شبکه آی فیلم2 در حال نشر می باشد، توانست در تلویزیون به شهرت برسد، او در این سریال نقش فریده دختر خانم فرامرزی را بر عهده دارد.

آرام جعفری در سال 1382 هجری خورشیدی برای بازی در سریال «خانه ای در تاریکی» انتخاب شد و در این سریال تاریخی در کنار بازیگرانی مثل «لادن مستوفی»، «ثریا قاسمی» و «محمدعلی کشاورز» به ایفای نقش پرداخت.

وی در سریال «برای آخرین بار» برای اولین بار نقش جدی تری را به عهده داشت و توانست به خوبی از عهده آن برآید و در سال 1385 در «سریال پرواز در حباب» در کنار «حامد کمیلی» «علی نصیریان»، «مرجان محتشم» و «فلور نظری» به ایفای نقش پرداخت، این سریال به کارگردانی «سیروس مقدم» هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر می باشد.
 
«لبه تاریکی» (1384)، «من نه منم»(1385)، «گلریزان» (1385)، «آدمخوار» (1385)، «پیامک از دیار باقی» (1386)، «کلانتر 3» (1388) و «معمای شاه» (1394) از دیگر سریال هایی است که این بازیگر ایرانی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

آرام جعفری با حضور در فلم «بگو که رویا نیست» در سال 1387 هجری خورشیدی وارد عرصه سینما شد و در فلم های «باز نشسته ها» (1391) و «دزدان خیابان جردن» (1391) حضور داشته است.

 ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر